tisdag 27 januari 2009

38,5..

Jag har feber, 38,5. Men idag känns som en viktigt dag på jobbet så jag har kurerat mig med ipren, glasögon och halstabletter (för nu har jag börjat ha ont i halsen + rethosta - aj aj). Vi ska ha utbildningsdag och vissa peroner från HK kommer ner och ska ha föreläsningar. När jag la mig igår hade jag först pjamas, sen virade jag in mig i en fleesefilt och över det mitt duntäcke. Underbart! Det blev nästan varmt direkt. Sen somnade jag och vaknade en stund efter av att jag badade i svett. En härlig känsla när jag frysit konstant hela kvällen. Jag har bara fått sova korta stunder och vaknade en timme innan klockan och kunde inte somna om.. Men nu tog jag ipren för 30 min sen så nu börjar jag känna mig bättre och glasögonen gör nog sitt oxå. Jag har aldrig haft glasögon varken i skolan (sen 7an) eller på jobbet innan så får väl se hur många som kommenterar det. Förhoppningsvis ingen för jag tycker det är apfult, men men =). Ska ta febern en sista gång och se om den har gått ner eller om det bara känns så.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar