söndag 25 januari 2009

Borta bra men hemma bäst!!

Äntligen har jag kommit hem och duschat, ätit och packat upp och slängt in första maskinen med tvätt!
Tågresan igår gick kanon! Jag läste Potter, fick Yatzy 2 ggr (varav bara en av gångerna gilldes), åt MASSA godis och pratade hela resan lång! Var trevligt och kändes inte alls som en hel arbetsdag. Väl hemma hos Cicci såg vi på kärleksfilmernas kärleksfilm, När Harry mötte Sally. Ingen av oss hade sett den innan och den var jättemysig. En klassiker. Imorse gick vi bara upp, åt frukost och sen åkte jag iväg. Var lite segt att först åka bussen till tunnelbanan, åka tunnelbana till tågstationen, ta tåget hem och sen spårvagnen ända hem.. MEN nu är jag äntligen framme och jag riktigt njuter av att få vara ensam! Det är en känsla som inte kommer över mig så ofta så lika bra att ta vara på den. Let´s dance står på i bakgrunden och när jag samlat ork ska jag lägga in lite bilder från Åre!

1 kommentar:

  1. Låter som ni haft en toppenresa! Du vet ju hur jag är med snö, jag uppskattar inte kyla riktigt för att åka dit... Men det låter alltid trevligt när andra varit iväg :)
    Kram

    SvaraRadera