lördag 31 januari 2009

Mamma Mia kväll och Harrys

Vilken kväll! Så otroligt roligt har det varit. Över förväntan. Först när vi kom fram fick vi välkomstsangria och minglade lite. Roligt att se både gamla och "vanliga" ansikten. Sen hade det dukats upp en härlig grekisk buffé innan filmen sattes igång. Så mycket sing a long blev det inte i början med det tog sig lite mot slutet. =) Sen var det dans och mingel! Riktigt roligt även för mig som höll mig nykter. Lyssnade på folks jobbprat osv. Kvällen på jobbet avslutades med grekisk dans! Sen bar det av för nästan alla till Harrys där vi dansade vidare till 2 hugget och jag fick äntligen bjuda igen lite för när chefen sett till så jag kommit hem säkert. =) På Harrys dök även Alex och Stefan upp! Även Håkans chef dök upp och skulle dansa med mig. Först kände jag inte igen honom men sen klarnade det men han var liiiiite för full för att kunna dansa på ett litet trångt dansgolv. Från kl 21 till 2 har det dansats mer eller mindre nonstop! Och jag har faktiskt orkat det! Även fast jag hostar som en tok.. Nu sitter jag hemma med en väldans magknip eftersom jag smällt i mig 2 packet läkerol...
Här kommer lite bilder från kvällen =)





















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar