söndag 25 januari 2009

Mr Woodcock

Gud sååå skönt det är att bara sitta i soffan!
När jag sitter och slappnar av känner jag att jag överansträngt knät ordentligt. Det är svullet och går inte att böja helt. Mindre bra.. Får helt enkelt avvakta med om jag kommer kunna träna imorgon som planerat. Jag har fått ett stort blåmärke på armbågen oxå.. av ankarliften som träffade mitt på en sena när jag inte var tillräckligt uppmärksam.
Men en trees var riktigt romantiskt.. och jag har lite svårt att fatta att det bara finns ett avsnitt kvar! Men nu verkar det ju lyckligt hos nästan alla så kanske är perfekt att runda av det då. Nu tänkte jag runda av min kväll genom att titta på film, Mr Woodcock. Jag har sett den en gång tidigare och är väl inget fan men den är ju lättsam och ligger på min box från Canal +, så kändes lagom smidigt =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar