måndag 26 januari 2009

Sjuk...

det är bara att inse fakta.. jag är sjuk för 2a gången i år! Och det är bara jan... 38 graders feber har jag så när jag kom hem efter jobbet slängde jag in en maskin och stängde dörren till sovrummet och sov i 2 timmar! Riktigt skönt men jag vaknade med jämna mellanrum och frös. Jag skulle gått ut och gått med Camilla idag, men jag orkar bara inte röra på mig.. Jag får så dåligt samvete när jag ställer in saker och det händer väldigt sällan att jag gör.. Men idag gick det bara inte.. Hoppas du fick ut C! =). Jag förstår inte vad som hänt med mig.. Måste vara att jag äter dåligt och har dåligt immunförsvar nu.. Jag äter sällan lagad mat, och efter träning blir det alltid macka.. Måste nog skärpa mig på det.. Nu ska jag försöka ta mig ork att hoppa in i duschen och sätta på högsta värmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar