lördag 31 januari 2009

Störd människa =)

Jag är en störd människa, en lite för uttråkad störd människa =). Men jag satt i all min ro och surfade förut och kom in på facebook där jag fått ett mail från RAW comedy club där det står att Jonas Gardell (en av mina absoluta favoriter) ska ha en stå up show ikväll på Göta lejon 22,30.. Jag blir såklart eld och lågor och jag är en dum elak människa som drar ner mina kära vänner i fördärv men jag var ju tvungen att fråga Cicci om hon ville gå (som verkligen borde plugga på sin uppsats), och hon sa JA! WHOHO! =) Så nu har jag håll på och fixat och stojat och efter 20 min äntligen lyckats beställa biljetter och skrivit ut dom! Perfekt är ju att hon fyller år om en vecka så hon får en tidig födelsedagspresent! En present som är kanske mer åt mig men hon har ju David Batra i samma show som hon kan spana på =). Så den här dagen som verkade bli så tråkig kommer bli kanonkul!! Allt tack vare ett litet mail på facebook.. Nu ska det packas och göras iordning för en trip till Stockholm!! Ikväll ska jag ha alkohol!!! Sorry Peter, jag får ta det lugnt en annan helg =) Jag LOVAR att komma på måndag ändå! Nu ska jag skynda mig att packa så jag kommer ut på vägen snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar