måndag 23 februari 2009

Dagen som gått..

Idag var det en händelserik dag på jobbet. Mycket småpill och frågor.. Men det är skönt när tiden rullar på. Efter jobbet bestämde jag mig för att prova något nytt!! Istället för att gå på danspasset så prövade jag Ki jympa!! Jag var väl inte helt överrens med ledaren men hon hade nästan bara 90-tals musik så det var väldigt bra! =) Jag hade riktigt ont i min sträckning (eller vad det är) så jag kunde inte ta ut mig helt.. Oh när jag la mig ner på rygg för att göra sit ups trodde jag att jag skulle dö, men jag överlevde.. men några sit ups blev det inte..
Ikväll har jag haft Greys maraton!! 4 avsnitt!! Så nu är jag ÄNTLIGEN ifatt där vi är på onsdag!! Härligt!! Så nu ska jag krypa ner i sängen med mina fyrkantiga ögon och mitt ömma bröst och försöka sova.. Kanske komma tillbaka till den dröm jag hade i fredags natt =) Man kan väl få hoppas?? =)
Natti natti!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar