fredag 27 februari 2009

Dagen som gått

Lasse hade inte kollat upp mitt uppdrag! Lite besviken... men han kan få helgen på sig.. även fast det lät på han som att det inte var aktuellt att ens prova.. =)
Jag har fått till mig i dag varför jag alltid börjar inläggen med "jag är såå trött". Hm.. Det är nog för att dom tider jag sitter och skriver, när jag vaknat, efter träning och innan jag ska lägga mig, är jag ju sjukt trött. Men jag ska tänka på det! Jag ska börja redan nu, eftersom den uppmärksamme har noterat att jag inte tränat efter jobbet idag som jag skulle.. MEN jag får ju inte skylla på att jag är trött utan jag skyller på att jag har haft gamla linser på mig som gjort att jag fått ha tandpetare framför ögonen idag =). Men nu tog jag tag i saken och åkte hem, duschade och slängde dom och tog nya för kvällen! Sen är inte dagens pass så motiverande att åka till eftersom det är lite för basic.
Jag frågade en äldre och vis idag om råd inför ikväll. Då är det Blåkortskväll på Palace och det bjuds på gratis dricka. Frågan var hur mycket jag vågar dricka innan kl 12 för att jag ska kunna köra bil 9 imorgon bitti. Jag fick svaret, absolut ingen sprit men några glas vin. Det var ju spriten som var det roliga ikväll och det vågar jag ju inte chansa på.. Tänk OM det inte hinner gå ut och det händer nått.. Det är det inte värt. Men jag har hört att de alkoholfria drinkarna ska vara himla goa =) Så jag ska nog pimpla sånna ikväll och göra kvällen tidig så jag är utvilad inför shoppingen! När Camilla står där med 5 olika plagg och vill ha råd, så kanske jag kan svara, "den där var skit snygg" istället för "jag vet inte, ta det som känns bäst".
Nu ska det packas inför helgen och fixas inför kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar