måndag 23 mars 2009

Dagen som varit...

Idag har jag varit seg, känts som huvudet var gjort av deg.. Men jag överlevde dagen! Eftersom det ringde totalt 3 samtal under förmiddagen till mig blev det inte stressigt. Jätteskönt! Kan man inte införa det bland säljarna och lev. att det är tele förbud underförmiddagarna? Det underlättade =). Äntligen var Lasse tillbaka! Oh på hans telefon har det ringt nästan oavbruet. Göran gjorde ett livstecken från Prag, våren hade inte kommit i den utsträckning han önskade lät det som. Jag vill med resa.. Gärna till solen men en storstad funkar väl oxå.. Blir lite dyrare då bara. Annars ligger jag helst i en solstol och lyfter bara på mig om jag måste äta eller svalka mig. Underbart.. Nu började jag tänka på Ciccis och min resa till Turkiet när vi hade en egen liten "poolpojke" som passade upp på oss och försökte lära sig svenska. Då behövde man inte röra sig för att få mat heller utan det kom han och fixade. Om man nu ville det. Jag spanade mest =) Men där kan vi säga lammkött! Vad härligt... Det är killen högst upp till vänster =).
Men här i Sverige igen då, har det än en gång börjat snöa..
Nu ska jag ta nått enkelt att äta innan jag ska bege mig ner till danspasset. Idag tror jag oxå jag ska lyxa till det och köpa pausallad och ta med hem! Det finns inget roligt att se på tv ikväll så då passar det bra med lite god mat efter träningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar