söndag 29 mars 2009

Låååång promenad

Jag har varit ute med Camilla på en lååååång promenad runt promenaderna. Jätteskönt att komma ut lite! Oh äntligen går ju min klocka i bilen rätt igen! Eftersom det har varit en omöjlighet att förstå sig på hur man ska ställa om den till vintertid =). Mina nya jeansleggins får högsta betyg!! De är perfekta i stövlar och är riktigt tiktigt snygga! Tycker jag.. Oh det ska komma från någon som aldrig har byxor på sig.. Det blir helt enkelt att inhandla ett till par!! Nu har jag st S och det är ju med nöd och näppe som jag kommer i dom men de ska tydligen töja på sig snart.. Min nya tröja från Bikbok är jätteskön oxå! Jag skulle aldrig drömma om att gå in i Bikbok i Norrköping men i Linköping var affären himla bra faktiskt. Om en timme kommer Vivvi hit igen och vi ska gå på teater! Det är "Ett drömspel" av August Strindberg. Jag tror ju dock att jag kommer skrämma bort Vivvis lust att gå på teater för all framtid men men =). Bilarpåsen är packad! För det är ett måste om man ska på teater. Efteråt blir det wok hemma hos mig i väntan på att "kärleksparet" jag ha firat alla hjärtans dag klart och att Christer Sjögren ska ha slutat gala så dom kommer och hämtar med Vivvi hem igen.
Nu har jag lite dötid här hemma så jag funderar på att sätta mig och spela lite Kitty =). Trots att det inte alls gick något bra för mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar