lördag 21 mars 2009

Utekväll med Nygren

Underbart att äntligen umgås och snacka skit!! Det var så länge sen vi gjorde det.
Vi började kvällen nere hos Maria och jag tog med mig en flaska vitt, mötte Jerry ute på gården och jag såg ut som en alkis när jag kom med en vinare i högsta hugg =). Maria bor ju i huset som sitter ihop med mitt så det var ju nära och bra att släpa på flaskan =). Vinaren svepte vi och Jerry fixade pop corn! Underbart! Sen bar det av till Harrys bara Maria och jag för att äta lite. Båda beställde in varsin hambugertallrik. Min var den vegitariska sorten. Väldigt god, men nu tar jag ju alltid den när jag går dit.. jag tog ett glas rött och hon vitt. Det tog sin lilla tid för oss att äta för vi hade faktiskt massor att prata om!! Mest negativa saker och beklagelser men vi firade faktiskt idag att Maria har fått jobb!!! På Kirurgen i Norrköping!! först över sommaren och sen om allt går vägen även när hennes utbildning är klar i december! Vilken trygghet att ha det att komma ut till. Och hemma i Norrköping oxå!! Jag blev väldigt glad för hennes skull och vi firade ordentligt genom att ta varsin guinness!! MUMS!! Båda älskar mörk öl! Sen rullade vi ut från Harrys eftersom det inte var så mycket folk där så ville vi byta miljö och gick ner till Bomull. Även där helt dött.. Oh det kom inte igång heller så vi satt och somnade vid ett bord tillsammans med Jerry + hans kompis och flickvän. Maria har för övrigt klarat ut den fråga som jag länge undrat "vad är det för åldersgräns på fredagar på Bomull?" och svaret är 25. Men Jerry kom in ändå =). trots vakter.. fast sen var ju stället öde oxå.. Jag tog en "Bara bomull"s drink. Inte lika god som förra gången dock..
Vi tog i alla fall spårvagnen hem nu och det känns jäkligt skönt!! Jag tänker ställa klockan imorgon så får vi se om jag orkar träna.
Tack för en väldigt trevlig kväll!! Här kommer lite bilder...






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar