onsdag 1 april 2009

1 April

Idag får ni se upp!! 1 April har kommit... Jag tror att jag vet vilket skämtet var i NT. Det måste vara att de ska riva Hörsalen och bygga ett torg. Det måste vara ett skämt..
Inatt fick jag ett jättefint mess som gjorde att tårarna började skymtas =). Men jag är bara glad att jag kan vara till någon nytta. Det är inte ofta man känner sig uppskattad. Jag var ju bara tyst och lyssnade, i princip.
Ute är det SOL!!!! Underbart!! Så idag åkte vårfärgerna på!
Jag låg vaken till 12 inatt och kunde inte sova.. Såg på sex & the city =). Älskar den serien. I morse såg jag att One tree hill inte ska vara på söndag och att det ska vara hockey tisdag och onsdag nästa vecka på 5an!! Som tar bort mina serier!! Irriterande..
Idag på jobbet måste jag fixa fakturorna.. Hoppas det blir en lugn dag..
Gå inte och bli lurade nu!! Jag kommer verkligen vara misstänksam hela dagen.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar