söndag 19 april 2009

90210

Det blev en kall och frusen promenad ner till Halvars och efter 2 kulor av Brownie och vit choklad var jag stelfrusen. Men såå gott.. Vi tog en snabb promenad till Hemköp och köpte det sista inför pizzakvällen! På vägen hem sprang vi på mamma och pappa som hade lyxat på Sibylla =). Väl hemma hade vi tvserie kväll!! Jag har så flitigt spelat in serien 90210 ända sen i december någon gång så vi har sett på avsnitt efter avsnitt mellan 18-02!! Vi gjorde en liten paus för att göra pizzan... Vilket var en upplevelse, eftersom något måste ha läckt i ugnen när vi gjorde tapas förra helgen så efter en kort stund var det rök i hela köket och brandvarnaren fick visa att den fungerade!! Men efter en akutrengöring och alla fönster och dörrar öppna gick det att ställa in pizzan. OH vilken pizza sen!! Sååå god!! Vi gjorde på resterna från tapasen så den blev lite starkare och med ruccula och lufttorkad skinka på efter! =) Sååå gott!
90210 var helt oki, men lite rörigt att hålla ihop historien från det riktigt Beverly hills 90210. Dock är jag grymt besviken att Dylan inte har visat sig trots att vi såg minst 10 avsnitt!
Nu har jag kommit över steget för trötthet men det löser sig säkert snabbt när jag borstat tänderna.. Jag är dock imponerad av dom här 16-åringarna som bara kan kolla på en kille och bli kär, och uppenbarligen sluta vara kär lika snabbt! Var det så enkelt när man var 16?? Om det var så, har det blivit betydligt värre på 10 år.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar