måndag 13 april 2009

Ännu en sovmorgon..

Nu börjar man ju bli bortskämd att få sova länge på morgonen.. Sista dagen.. Oh jag är rätt så röd på sina håll så kanske är tur att det ligger en molnhinna över himlen idag =). Snart ska jag väl försöka få tag i mamma och se hur hon planerat dagen, för idag ska vi fira påsk hemma. Det är första dagen på helgen som alla i familjen är på plats och kan. Förutom Medevi då.. Men innan jag åker ut på landet ska jag komma ihåg att hämta Vivvis mobil på Onoff och så ska jag tvätta Bubblan så hon riktigt glänser med hennes sommardäck som pappa ska sätta dit! =) Sen blir det mammas goda påskmat! Men först ska jag äta lite frukost! Mina deklarationspapper, påskägg och internetdosa är packade så jag kan skriva ut lite papper på fonder osv hemma (så att än en gång det kommer bli restskatt...suck..)
Ja ja... det är väl lika bra att komma igång med dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar