torsdag 16 april 2009

Huvudvärk..

Jag har sån grym huvudvärk.. Vet inte vad jag ska göra riktigt.. Sitter i valet och kvalet mellan träning-myskläder ner direkt i soffan. Jag har förhoppningen att värken ska släppa ifall jag ger mig av.. Det måste vara nått med vädret. Sen känner jag mig dubbelt så mycket uppblåst än vad jag brukar vara så ser ut som jag är i 5te månaden =). Så lite motion skulle ju inte skada... Men soffan låter ju grymt härligt oxå..
Dagen har gått sakta idag.. Några möten och ännu en glass =). Cicci var en snabbis och hälsade på och lämnade efter sig lite till fredagsfikat imorgon =). Väldigt uppskattat. Dum nog var jag för ärlig och sa att det inte var jag som bakat mockarutorna. På lunchen gick vi äntligen ett varv runt huset och det var riktigt skönt i solen när det inte blåste. Snart är det nog dags att äta frukost ute igen!
Nej nu ska jag nog åka ner och träna lite.. Det känns säkert bättre när jag är där? .. Eller hur att det kommer göra... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar