måndag 20 april 2009

Info

Vårat företag är bäst på information!! Imorse fick vi ett mail att idag börjar 2 st LIApraktikanter hos oss. Spännande.. Vi hade ju hört att dom var på G men inte att det var idag. Jag har inte pratat med dom än men det kommer nog bli bra det här. 2 tjejer är det. sen borde vi ju få in en sommarvikarie snart och även Bs ersättare. Kul med lite nytt folk, men samtidigt känner jag, när kan vi få börja jobba med den grupp vi har och få en sammanhållning? När det hela tiden slutar och börjar nya? Det känns som man lär upp någon ny hela tiden.. Men klart det är roligt, för hur kul skulle det vara att se exakt samma människor år ut och år in?? Fast sen finns det ju ett moment som gör att vi aldrig kommer få någon helhetssammanhållning hos oss.. Men den som väntar på nått gott.... =)
Träningen gick bra! Men nu var det ju ett tag sen jag körde skivstång och mina muskler var inte helt med så skakade en hel del =). Men jag saknar att köra det en gång i veckan. Höstschemat har tydligen kommit ut! Men på söndag skulle alla ledare ha en träff och spika det + sommarschemat! Jag längtar! Lite förändring är aldrig fel så man inte bara går på sina vanliga pass. Hoppas danspasset får vara kvar.
Efter träningen ringde Camilla och sa hejdå! Även fast hon bara ska vara borta en vecka så känns det som en halv evighet. Oh jag är ju inte ett dugg avis på henne som ska åka iväg!
På vägen hem åkte jag förbi idrottsparken och det bara vällde in killar där!! Jag kände direkt att jag var på väg mot fel håll! Det är nog många ikväll som är och ser matchen. Så bara för folkfestens skull skulle jag vilja vara där.. Men när jag tittade på termometern som stod på 5 grader ångrade jag mig.. Tänk så kallt det kommer vara om 2 timmar då och när man har suttit ner.. Nej, då är det skönare att vara här.. Men dom där killarna som gick där kunde ju fått komma hit istället =).
Nej nu ska jag ta och fixa lite mat! Spagetti och korv får det bli! Sen soffmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar