onsdag 29 april 2009

Trött..

Idag har jag varit allmänt seg.. Men jobbet gick väl bra, men sakta.. Ingen som helst lust hade jag att gå och träna som tänkt.. Så jag tog solstolen med ut och la mig i lä och njöt med min bok! Nu är jag preciiiiis i slutet så det är grymt spännande (även fast jag vet precis hur det ska sluta). Så nu har jag lånat 2an av Vivvi som jag ska ta mig igenom. Jag hämtade Vivvi efter hennes dans och var en snäll moster och skjutsade hem henne. Sen handlade jag och nu ska jag sätta mig i soffan och äta skogaholmslimpa med leverpastej, kokta ägg och flingor! Oh självklart, Grey´s!
En händelselös och tråkig dag helt enkelt! Men idag gjorde vi premiär att sitta ute på frukosten! Blåste kallt men skönt att komma ut och få "frisk" luft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar