onsdag 15 april 2009

Vojne vojne

Mitt stackars huvud.. Men idag har det varit kul att jobba! Jag gillar när det blir lite strul och man ska fixa och trixa. Men i lagom mängd!! =) Mitt kära problem från förra veckan håller ju självklart i sig.. Säkert var 10de minut har jag uppdaterat saldot och sett mängden jag har på lager ticka ner för varje gång.. Så om ni går till Sibylla och äter Kebabmenyn så kan ni väl tänka på mig? Det roliga är att jag börjar bli riktigt tjenis med en av killarna hos min leverantör och igår kom han till och med upp till mig på kontoret och hälsade när han hade lämnat varor =). Men han är sååå trött på mig =). Men jag gillar han för varje gång jag knäpper med fingrarna fixar han det åt mig! Idag fick vi prova GB nyheter!! Jag åt en Nogger mint. INTE att rekommendera... Visst mintglassen var god, men ischoklad stängen i mitten?? Det skulle ju vara noguat?? Nej istället är det en hård stång som smakar som ischoklad. Ursch och nej tack. Jag provade en tugga av Sandwich stratiella och den smakade precis som vanlig sandwich. Helt oki men lite tråkig.
Jag gjorde även nått dumt idag. Eftersom jag inte kommer in på nätet ordentligt här hemma så var jag ju tvungen att kolla facebook på jobbet för första gången (faktiskt) MEN sidan var spärrad! Va fasen! Har inte bossarna läst att det är bra om personalen är inne på facebook ibland? Så jag är nog för all framtid bannad från facebook. Inte för att det gör så mycket för det händer ju inte ett dugg där men ändå! Men jag kollade Aftonbladet i alla fall så jag hänger med lite i nyheterna! Sjukt att bloggar kan jag läsa, men inte komma in på några stora tyngre sidor.. Jag behöver lägga in räkningar så jag hoppas jag kommer in på Swedbank..
Jag har grym huvudvärk så jag behöver verkligen komma ut en sväng! Idag blir det ingen träning så en promenad skulle sitta fint i det kalla vädret. Jag trodde det var varmt och skönt ute men det är visserligen sol, men blåst och lite halvruggigt. Annars kunde jag satt mig ute och läst min bok.. Nej, jag börjar med en sväng till Konsum. Jag ska kolla in Skarphagens fotvård oxå när jag ändå är i farten! Lägenheten kokar så ska bli skönt att komma ut! Jag hör även att en surrande liten mupp har hittat sig in genom mitt öppna sovrumsfönster..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar