måndag 18 maj 2009

Saknar ord..

Just nu har jag inget vettigt att skriva.. Kan inte skriva av mig..
Men ska försöka att göra en positiv sumering av dagen. Jobbet rullade på som vanligt i stort sett. Har grymt dåligt samvete att jag inte hunnit med fakturor idag men får kompencera det. Det blev ingen träning, så istället åkte jag och köpte Eurovision skivan och "storhandlade". Väl hemma har jag stått vid spisen hela kvällen. Tog 1.5 timmar ca att göra riktigt potatismos och panera alla fileér! Men nu är det gjort och 7 matlådor blev det + mat till mig ikväll! Oh så gott det var!! Dom 4 bitar som jag åt var det inga ben som kändes av alls i!
Just nu sitter jag och väntar på samtal att jag ska vara schaufför. Sitter i pjamasbyxor, osminkad med glasögon.. Så hoppas vi inte ska någonstans där jag kan känna igen någon =).
Nu är andra gången idag som jag inte har nått att tänka på eller göra och det är inget bra.. Sätta på tvn kanske är en bra början på att få tankarna på annat.. Färjan 2 är nog där tror ja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar