tisdag 28 juli 2009

Klappart & klart!

Ja oh så var den bokad och klar!! Idag blev jag en stolt ägare till SonyEricsson W995 röd! Jag hittade att allra billigast var det att beställa direkt på Tele2s hemsida när jag ändå ville ha kvar dom! Så då blev det Snackis 24 månader, 39kr/månad + 150 kr/månad för att avbetala mobilen. Man fick även ett kontantkort gratis till sin gamla mobil! Det negativa är att den kommer hem på posten... Så nu måste jag ju vänta på att få den! Men det kan det väl vara värt eftersom jag sparar 50 kr/månad!! Det är 263 sms det =). Jag har riktig separationsångest... men nu har jag i alla fall kvar Comviq som jag kan utan och innan.. Eller trodde jag iofs... Jag hade ju ingen aning om deras smspaket! =)
Jag har äntligen börjat träna igen!!! Prövade Toras höstpass!! Det kommer nog bli kanon bara man kommer in i det och får upp flåset lite.. Idag tog det emot kan man ju säga.... Jag köpte med mig en sallad från Paus hem så nu ska jag mysa ner i soffan med bara mig själv och se Skansen och sen se För evigt- En askungens saga som är på 3an! Den ska tydligen vara jättemysig!
Men nu! Skansen!!! Näst sista!!! Vart tog sommaren vägen????

Lite senare: Av någon anledning har tv3 ändrat tablån så det kommer vara Cinderella story istället! En väldigt bra film, men det var ju inte den jag ville se ju!

1 kommentar: