söndag 2 augusti 2009

Blogger på mobilen

Jag hittade blogger på min mobil!! Whoho! Ser nu när jag kopplade ihop mobilbloggen med min riktiga att bilden inte blev den bästa direkt. Passade på att blogga medan jag satt på köksbordet (som jag brukar) och övervakade maten. Niclas har varit här ikväll och ätit och sett på film! Var kul att träffa han igen efter en halv evighet. Det blev lax och Ben & Jerry´s till efterrätt. Filmen var det han som valde och det blev Twilight! =). Kunde det bli bättre?? För alla nyfikna, nej han sover inte över, han har gått hem =). Så nu är det bara för mig att borsta tänderna och krypa isäng jag oxå... Imorgon ska jag ju bekänna min blondhet och gå in till Expert och försöka få tillbaka mitt programkort.... Suck...
Jag måste få min mobil urladdad innan jag lägger mig för annars kommer den dö i natt och inte ringa imorgon när jag ska gå upp... Ska spela lite spel tror ja =)
Sov så gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar