tisdag 11 augusti 2009

Mamma har skaffat Facebook!

Behöver ja säga mer!! Här kommer man hem efter en härlig fika på paus med Camilla och mellanlandar framför datorn och har fått en vänförfrågan! Kul tänkte ja, oh så är det mamma!! Jag ringer hem och frågar Why!!!! men men jag förvarnar att jag har rätt mycket festkort och hon får skylla sig själv om hon vill se dom =). Så jag antar att hon hittar hit senast imorgon! Hej hej mamma! Eftersom jag skyltar på facebook med blogglänken.
Men men.. Vad ska man göra när man har en så hipp mamma som hänger med i trenderna?? HM!
Snart ska jag åka ner på stan igen och gå på bio med Tessan. Jag har beslutsångest om jag ska köpa godis eller popcorn till filmen... Nått måste man ju ha =).
Min brända läpp har fått för sig att spricka nu... En gång på jobbet och nu hemma. Inte roligt alls...

1 kommentar:

  1. Hahah såg att hon skickat vänförfrågan till mig också!! =O Värst vad alla mammor ska vara hippa då =P. Frågan är om hon verkligen ska se alla min festbilder också ;-), fast iofs har jag nog en öppen profil så alla kanske redan kan se mina bilder!? Har noll koll =P.

    SvaraRadera