måndag 3 augusti 2009

Mat!


Jag har noll i fantasi när det kommer till mat. Så idag blir det som vanligt spagetti med ketchup. Gott men tråkigt. På jobbet har det varit riktigt mycket idag. Problem efter problem och tid ett tillfälle trodde jag att jag skulle bryta ihop. Men det löser sig nog... Jag försöker hitta någon att gå och äta glass med idag men det verkar kört. :-) hur kan folk redan ha något att göra denna fina kväll? Vädret sprack upp jättefint. Men jag vet inte om jag vill gå ensam ner till halvars och glassa. Så istället har jag intagit min nya Bloggplats, köksbordet. :-) mitt programkort sitter äntligen i rätt box! Med lite närmare eftertanke så kanske en promenad efter maten inte är så dumt. Ikväll är det utebio igen, men filmen är 3 timmar lång och börjar 22. Låter inte så lockande men ändå trevligt. Nej, nu är nog maten klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar