söndag 9 augusti 2009

Underbar helg!!

Idag har det tyvärr inte gått att mobilblogga från stranden, tur var kanske det? =) Men vi har haft det super även idag! Strålande sol! Igår var det en lugn kväll, vi satt vid stugan och lyssnade på coverbandet som spelade till 22 och sen tog vi en lååång promenad runt campingen. Det var en riktigt stor camping! Väldigt fin och massa med husvagnar =). Imorse stod klockan på 9 och vi tog tag i projekt städning. Diskrummet hade en diskmaskin som bara tog 1-3 min att köra!! Gissa om vi använde den flitigt?? =) Vid 11 kom vi ut på stranden och låg där till 18! Jag är bränd om man säger så.... Men så ska det väl vara när det kan ha varit sista underbara helgen med strandmys?? På vägen hem gjorde vi en avstickare i Söderköping och åt på Göra källare vid kanalen. Riktigt mysigt!
Jag längtar redan tillbaka ner till Västervik och bara få ligga på sandstranden i en brassestol med min bok... Men men... Imorgon är det jobb igen.. Men det känns som jag haft en veckas semester och åkt iväg på solsemester =). Underbart vad lite som krävs för att man ska bli glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar