måndag 21 september 2009

13 nya böcker!

Idag har jag hämtat ut ett tungt paket från Bokus! Hela 13 nya böcker har hittat sig in till mig! En salig blandning mellan titlarna är det och jag riktigt längtar efter att få läsa dom allihop! 3 av dom har jag ju uppenbarligen redan läst men dom går att läsa om och om igen! Oh det är ju såklart de älskade Twilight böckerna... Jag har redan en ny order som jag vill beställa... men jag kanske ska vänta tills jag åtminstånde läst halva böckerna??? =)
Idag har dagen rullat på i skrämmande snabb takt och kl 17 tog jag mig ut från jobbet. Trött, hängig, hungrig och allmänt måndagshängig. Det börjar redan mörkna ute och nästan till att det blåser upp för regn. Jag hade planen i morse att jag skulle gå på Ki Jympan kl 19, tror jag skippar det.. Lägga sig i soffan och bara va låter mycket trevligare... Oh självklart fixa nått ätbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar