onsdag 30 september 2009

Afro power!!

Jag har varit på Afro power ikväll!! RIKTIGT roligt pass!! Grymt kul! Jag har så sjukt ont i armar och ben oh under fötterna (eftersom man körde barfota och det gillar inte mina fötter riktigt). Johan var helt underbar!!! Oh det märktes att några tjejer enbart var där för att spana på honom =). (Ok bla jag) Danspasset släng er i väggen!!
Innan passet skulle jag ta den vanliga rundan och köpa Paussallad, men då hade dom stängt redan kl 18 eftersom det var tjejkväll i Domino ikväll... Måttligt surt, så jag köpte sallad på Fräcka oh den är ju inte i närheten lika god...
Ikväll blir det sängen direkt efter Grey´s!! Idag skulle jag kunnat somna när som!! Men ändå fick jag iväg rätt många fakturor och kände mig effektiv! Men det var inte kul med påsar lika stora som ögonen och ett engagemang som var lika med noll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar