tisdag 15 september 2009

God morgon!

Jag funderar seriöst på att sluta läsa min bok.. Den är riktigt läskig. Jag gillar deckare där man ska lista ut vem mördaren är, men det här är ju att man får följa mördaren när han mördar. Oh man känner paniken bland kvinnorna (för ja såklart är det ju bara kvinnor han har ihjäl oxå). Men nu har jag ju kommit 100 sidor och det börjar ju bli spännande oxå.. Jag kunde sova i alla fall =).
Idag händer inte så mycket. Skulle vilja träna, men det går inga bra pass på tisdagar längre. Intensiv kl 18? Känns inte som min grej =). Det går ett Medel pass kl 17, men måste sluta så tidigt för att passa det. Dagen kommer säkert bestå i ett antal fakturor så skulle behöva rensa hjärnan lite. Jag har packat väskan i alla fall!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar