fredag 18 september 2009

God morgon!

Äntligen fredag!!!! Den här veckan har gått i lagom takt tycker jag.. Även fast det känns som jag inte hunnit med ett skvatt. Igår var det tv-mys efter den efterlängtade träningen! Vi hade hyrt "Män som hatar kvinnor". Allt för att bygga upp inför premiären av "Flickan som lekte med elden" som vi ska på ikväll! Jag har inte läst böckerna och tycker filmen är riktigt bra. Dock saknar jag en liten ledtråd som skulle göra att man kunde lista ut vem mördaren är. Men den kanske är där fast jag har missat den. Eftersom det är en läskig film kunde jag ju inte sova inatt såklart... =) Så jag låg och tittade på tv långt in på natten. Vi kan väl säga att det straffar sig idag.. Men vad gör det?? Det är ju Fredag!!
Fredag med jobb, träning, biomys och sovmorgon imorgon!!
Whoho! =)
Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Det blev inget för jag har inga pengar och så har jag massor att göra hemma, skriva ut CV:n, städa, skriva upp allt som ska handlas på IKEA och sånt.

    SvaraRadera