onsdag 23 september 2009

God morgon!

Hm vad dålig jag är på att uppdatera om dagarna... Det blir bara en massa god morgon i veckorna. Men igår gick som smort, dagen rullade fram i snabb takt och efter åkte jag i ilfart ner och tränade! Jäklar vad kul det är med Box! Hade nästan glömt av det! Så det blir självklart ett stående pass. Tråkigt är bara att man är så beroende av att den andre oxå ska träna, för det är ju inte kul att komma ensam och inte ha nån att boxas med. Igår var det tex en kille som blev över och fick köra 3 med ledaren. Det såg inte kul ut att få stå över ibland. Jag tycker ju att värden kan gå åt sidan och låta ledaren och den som kommit på passet köra ihop.. Men det var riktigt skönt! Oh såklart kändes det direkt i musklerna.. Massagen jag var på igår känns lite ogjord.. Sen hjälpte Tessan mig att lägga upp nya masker till stickningen. Det tog emot rejält att repa upp allt men det här kommer nog bli kalas! Det är kul att bara ha nått att göra av fingrarna på när man ser på tvn. Sen att det var Peter Jöback gjorde ju att jag hann så mycket =). Nej då Tessan, skoja.. =)
Idag ska jag försöka mig på en sväng på stan och ta tag i projekt träningskläder! Jag har sagt länge att jag behöver nya kläder och strumpor så idag ska det bli av! Ullared kläderna har inte den bästa kvaliten direkt... Annars är dom riktigt billiga och håller ett tag =). Men nu ska jag köra på lite lyxigare grejer. Så blir det ju att titta på Idol självklart! det är ju inne i en spännande fas nu. Jag såg att de skulle köra kl 20 varje dag nästa vecka oxå... Kommer de aldrig igång med finalerna!?
Nu ska jag dra mig till jobbet, idag väntar möte..
Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Hahaha!! Jag såg nog allt hur du dreglade i smyg!! =)

    SvaraRadera
  2. Nu stickar du resårstickning istället för mosstickning...
    Men du har ju redan hunnit lång och varven lär ju gå 3 gånger så snabbt nu när den är lite mindre storlek! =)

    SvaraRadera
  3. Öh va? resår-moss? Det här får vi ta ett prat om... =) Det på bilden ser ju fin fint ut, men nu de senaste varven har det hänt nått och mönstret är inte samma längre och att jag alltid får 2 st aviga på slutet? Jag kanske ska ta med stickningen upp till dig?? =)

    SvaraRadera