tisdag 29 september 2009

Hantverkare...


Jag säger bara en sak, hantverkare... Idag har jag haft folk hos mig som bytt ventiler till elementen i lägenheten. När jag kommer hem möter jag den här synen i badrummet! De kunde väl röja undan beviset att dom lånat mitt i badrum? Måttligt irriterande... Och sen har de glömt ett element så jag ska ringa imorgon. Jag är helt totalt slut efter boxpasset idag, och nu står jag i Tessans trapp och väntar på att hon ska duscha klart och släppa in mig. :-D tur att jag har nått att pyssla med under tiden. Kanske ska ta upp min stickning, fast då kanske grannarna börjar undra... I dag har det varit fullt upp på jobbet och jag har inte alls hunnit det jag skulle göra. Ha ha, nu kom Tessan och öppnade och det var olåst! Pucko jag att inte pröva öppna dörren! Blondin.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar