måndag 28 september 2009

Redan morgon??

Idag var det segt att gå upp! Känns som jag inte sovit alls den här helgen. Men men, bara att inse att det är måndag igen.. Den här veckan ska de byta ut ventilerna i mina element så det ser lite kaotiskt ut hemma hos mig och så måste jag komma ihåg att inte låsa dörren ordentligt så karlarna kommer in. Känns inte helt ok att några män ska vara här inne när jag inte är hemma... Men jag har nog inget av värde som de vill ha ändå.
Igår blev det hamburgetallrik till lunch och pizza när jag kom hem, så idag ska jag bara äta nyttigt =). Nackdelen är att jag inte har någon matlåda och jag tror det är frukostkorv på jobbet...
Regnet bara öser ner ute.. Riktigt mysigt, om det inte var för att jag ska ut i det nu. Idag läggs mamma in på sjukhus så ska försöka få till att åka och hälsa på henne i Linköping och överlämna en liten sak från taxfreen som krya-på-dig present.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar