torsdag 24 september 2009

Trött, stressad och längtar efter helg..

Puh... det blev som jag trodde imorse, en tuff dag. Jag har varit stressad större delen av dan, telefonen har ringt non-stop och mailen ploppade in stup i kvarten.. Allt det här resulterade i att på lunchen letade jag säkert i 2 minuter efter min matlåda i kylen oh hittade den inte!! Jag var helt inställd på att jag hade en fyrkantig röd låda. Så istället fick jag handla på krita, soppa och pannkakor... Inte mina favoriter.. Men med massor med grädde rann dom i. När jag sitter och försöker inte bryta ihop gick det upp för mig att jag inte hade en röd matlåda... Utan en blå.... Och såklart när jag tittar igen står den där..... Så irriterande, men jag var så upp i varv att jag inte såg den trots att kylen var i princip tom. Men nu ikväll efter träningen har jag ätit upp den.
Imorgon har jag en hel del obesvarade mail att lösa och fortfarande 2 borta. Längtar till klockan blir 16 och allt är över för den här veckan..
Något roligare är att jag och Tessan ska till Stockholm i helgen!! =) Det ser jag fram emot och har nog fått med mig allt... Kanske. =). På lördag blir det shopping hela dagen (efterlängtat nu när jag rensat ur de gamla kläderna) och sen väntar en underbar kryssning med Alcazar!!! Jag ska försöka uppdatera så bra jag hinner med vad som händer, men som ni vet... "Det som händer på Cinderella, stannar på Cinderella"....

1 kommentar:

  1. Phu jag tycker vi biter ihop idag och bara kör!Sen är det helg, nu tag en annan dag :)
    Jätte gärna en fika när jag är tillbaka igen
    Kram

    SvaraRadera