söndag 18 oktober 2009

Förändring..

Då har jag förändrat mig igen då =). Nu blev det riktigt kort, såhär kort har jag aldrig haft det och lugg fick det bli. Jag vill ha det som det var förra gången jag klippte det och eftersom mitt hår har en tendens att växa som ogräs kommer det snart att vara så långt. När håret var klippt och klart kom jag till insikt med att jag kan ju inte ha uppsatt längre!! Så det blev panik in på HM och inhandlade lite olika diadem till dåliga hårdagar. Även ett grymt fint nattlinne fick följa med hem. Jag har även ett icke fungerade badrum för tillfället och är i akut behov att rengöra avloppet... INTE min starka sida, så jag har köpt propprengörare som förhoppningsvis ska ta hand om problemet...
Titta vad kort det är!! Här kommer även färgerna ut bättre än på kortet ovan..

4 kommentarer:

  1. Hur snyggt som hellst! Toppen! =)

    SvaraRadera
  2. Ursnyggt! Nu är jag lite avis och funderar på att klippa mitt med. Men mitt växer ju inte som ogräs så det är nog ingen bra idé när det äntligen har blivit lite längre än för ett år sen ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tackar!! Klart du vågar klippa det! Det finns alltid hårförlägning om det går åt skogen.. =)
    Ses imorgon!! Kram

    SvaraRadera