fredag 30 oktober 2009

God morgon!!

Äntligen fredag! Men jag är grymt trött.. Inte utvilad för 5 öre.. Idag tänkte jag kompa hem redan när gänget går på fredagsfika och åka upp till underbara huvudstaden. Planerna i stort är fest =). Ikväll blir det (om planerna går som de ska) att först gå på bio och se Trubbel i paradiset som har premiär idag och sen gå till Café opera på 5 års fest.

Det lät himla trevligt tycker jag! Vi har anmält oss oh nu får vi väl se om de släpper in oss =). Imorgon blir det att se ifatt idol! Och sen ner på stan en vända och spendera lite pengar. Jag behöver tex en ny partyväska! Sen på kvällen ska vi till Le Bon Palais för Linneas 25 års fest!! Där blir det mat och partaj hela natten lång. På söndagen om motivationen finns oh innan jag åker hem, blir det ett besök i Kungens kurva och IKEA med allt vad det innebär! Jag ska köpa nya vinglas och kuddar bla. En fullspäckad helg med andra ord, precis som jag vill ha dom! Och någonstans i denna planering ska jag få in att träffa killen från kryssningen som bor i Stockholm..

Jag lär ju återkomma med jämna mellanrum och mobilblogga under helgen =). Var så säkra, men tills vi hörs igen Ha en toppen bra helg!!

Idag väntar massage på mig på jobbet vid 9 hugget... Underbart!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar