söndag 25 oktober 2009

Man mår som man förtjänar..

Jag är grymt bakis.. Hur kan man bli så bakis på öl,cider och vin? Illamående och hunger kommer på samma gång..
Men jag hade riktigt trevligt igår, det var kul att så många ansträngt sig för temats skull. Det blev några kommentarer om min "lilla" slits... Efter att festen stängde gick några av oss till Palace och stängde stället. Straxt efter kl 4 (sommartid) begav Cicci oh jag oss upp till Mc donalds och åt cheeseburgare.
Här kommer lite bilder:


























































































































TACK Carina, Tommie och Emma för en riktigt lyckad 75-års fest!!

1 kommentar:

  1. Det var flera som hade trevligt men tyvärr var det inte alla som ansträngt sig för temats skull men nästa gång ska jag också anstränga mig. Du var jättefin //E

    SvaraRadera