lördag 24 oktober 2009

Pocahontas..

.. eller Jane?
Det är frågan..
Jag har redan haft sönder ett par strumpbyxor.. Bådar inte gott inför kvällen för än har jag inte börjat dricka ju! Det här långa håret är riktigt irriterande =). Och bildbevis kommer nedan på min gigantiska slits!! Men kör hudfärgade trosor så kanske inte så många tänker på det?? Kanske?? =)
Nu bär det av till Tessan på lite mingel innan partajet och kl 18 ska ett helt gäng med tecknade figurer samlas i Kulturkammaren och bli riktigt onyktra!! Kameran är självklart medtagen! Men poängen med kvällen är ju att vi ska fira Carina, Tommie och Emma som fyller 25!! Ett stort grattis till er alla!
Glöm inte att ställa om klockan inatt! det ska jag se till att göra nu innan jag åker på min racercykel! Det här är ju en syn för alla Norrköpingsfolk! =) Pocahontas på cykel!

Ha en bra kväll!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar