tisdag 17 november 2009

God morgon!

Märks det att jag tröttnat lite på att blogga? Inget vettigt blir sagt och ett inlägg per dag.. Men nu är det bara 1,5 månad kvar, sen har jag hållt mitt nyårslöfte och bloggat (nästan) varje dag i ett år! Bara att hålla ut, oh vem vet, då kanske motivationen har vänt och jag får seperationsångest härifrån.. Skulle ju inte bli förvånnad..
Idag händer inte så mycket, Minimässa på jobbet och förhoppningsvis träning. Tv-kväll i soffan. Ja, en vanlig tisdag helt enkelt.
Filmen 2012 var riktigt bra igår! Jag trodde det skulle vara en film mer för Camilla, men den var ju jättespännande! Även fast man föreställer sig hur det ska gå så bet jag på naglarna när kommentaren "Oh no, we´r not gonna make it!!" kom med jämna mellanrum. =). 3 timmar senare kom vi ut till verkligheten och jag hade lite smått panik.. Tänk OM jorden skulle gå under 2012! Det är fasen nära ju.... Uj uj... bäst att passa på att leva livet, imorgon kan det vara försent..
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Jaha, så det började med ett nyhårslöfte. Det hade jag inte koll på... =)

    SvaraRadera
  2. Jajemen, så var det. Vivvi fick välja åt mig, antingen var det skriva dagbok varje dag i ett år eller blogga. Så hon & Agneta lovade att följa mig om jag började skriva här =). Det är Vivvi som gjort bloggen åt mig. Oh på den vägen är det...

    SvaraRadera