onsdag 25 november 2009

God morgon!

Jaha, då var det redan onsdag! Så fort tiden går! Idag ska jag till optikern, igen, och kolla linserna jag lånat hem. Jag ser ju inte ett skvatt i dom så idag är andra gången jag har dom. Ska bli väldigt spännande dag det här.. Oh till råga på allt har vi revision idag, och det skulle vara en dödsstöt för avdelningen att sätta honom vid mig.. Men vi får väl se, bäst att sista minuten plugga lite på morgonen. Idag åker grupp nr 2 ner till Halmstad och det kommer bli riktigt tomt..
Helst av allt skulle jag vilja lägga mig i sängen igen och somna om..
Efter optikern har jag tänkt att julpynta hemma hos fröken Lennartson! Eller adventspynta rättare sagt. Stakarna ska fram, stjärna upp, gardinerna ska upp och imorgon ska amarylisen inhandlas. Julstjärnor har jag superfina i plast =). Sen får vi väl se om jag tar lite glögg och sätter på en julfilm eller om det blir att titta serier. "Den som lever får se".
Först... revision på jobbet.... urk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar