söndag 8 november 2009

Ja ni...

... denna helg alltså... Det har varit jättekul att umgås med Träff och uppdatera oss lite. Kvällen spenderades hemma hos henne och Cicci kom förbi en sväng innan vi gick till Grodan. Ett mystiskt ställe... Men vi hade kul! Kl 3 lämnade vi stället och jag kom inte tillbaka hem till träff fören kl 6 på morgonen.. Vad jag gjorde där imellan... ja, ni fråga inte, men det innehöll jäkligt mycket väntan, tunnelbaneåkande och poliser.. Idag sov vi till 14 och sen spenderades dagen på soffan innan jag åkte vidare till Cicci för pizza och Twilight! Riktigt mysepys och välbehövligt efter en hård helg på krogen.. Träff är ju livsfarlig att festa med.. 2 tequila och en drink senare var jag riktigt borta =) Det var helt klart därför jag gjorde en del dumma val... Men slutet gott allting gott.. Eller??
Här kommer lite bilder som vi roade oss med =)











































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar