fredag 6 november 2009

La Uva

Vilken myspysigt trevlig kväll! Jag mötte upp Markus & Johan, Frida & Martin för en trevlig tapas kväll. Det bjöds på Cosmo, strawberry daqueri och 2 flaskor med mousserande... Oh så massa god mat!! Jättetrevligt, verkligen! Oh här kommer lite bilder från kvällen =)

























































När jag kom hem såg jag ifatt idol och (får man säga så men) ÄNTLIGEN åkte Rabih ut.. Nu kan tävlingen börja!! Inatt tror jag att jag kommer sova bättre än igår! Imorgon är det ingen klocka som gäller och efter lite frukost bär det av till Stockholm igen =). Denna gång för att besöka Träff.
Sov så gott!

2 kommentarer:

  1. Haha, jag tyckte Mariette skulle åkt igår även om jag älskade hennes låt.. men hon är tråkig!

    SvaraRadera
  2. Tack Annica för en underbar kväll
    m.v.h Fernando

    SvaraRadera