torsdag 12 november 2009

Make up Store- visning på Harrys

Idag ska jag på make up store-visning på Harrys! Det ska bli riktigt trevligt och det ryktas om snittar & bubbel. Häftigt värre!

Inatt kom jag i säng rätt så skapligt, la mig kl 22 på spikmattan och somnade såklart, men ändå känner jag mig inte fullt utvilad på morgonen.. Jag gör även ett tappert försök att pröva ett par nya linser idag, det går sisådär om man säger så...
Igår fick jag brev att det är dags för Bubblans första besiktning, klart man är lite nervös (min förra bil gick ju aldrig igenom) men förhoppningsvis kommer det här gå bra! En tisdag i december.. Håll tummarna! Jag borde ta tag i problemet, service innan dess men det är ett projekt att ta sig ut dit, tajma en buss för att byta buss för att komma till jobbet och så samma procedur på vägen hem. Jag är väl lite för bekväm helt enkelt. Hade det inte varit på andra sidan stan hade jag ju kunnat samåkt med nån. Nackdelen med att ha Citroen..
Nu bär det av till jobbet.. Om jag nu kommer se att köra dit.. =)
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar