lördag 14 november 2009

Youtube!!

Jag brukar inte roa mig på youtube, men ikväll har vi roat oss rejält på den sidan! Titta på klippet ovan, otroligt kul!!

Även denna med Com hem-reklamens olika klipp har vi slitit i håret för att få ihop alla klippen och när vi nästan var klara hittade vi denna länk =). Fusk!

Annars har vi käkat pizza, sett filmen "Heartbreak girl", och slappat i varsit hörn av soffan. En fortsättning av dagen som oxå har spenderats exakt hela tiden på soffan... Fruktansvärt tråkigt men kanske välbehövligt efter förra helgens äventyr? Men jag är tyvärr inte lämpad för ensamhet, det är bara så. Abstinensen efter fest och party med dans avtog lite under kvällen men ligger fortfarande där under och väntar! Jaha... nu har jag ju piggnat till när jag kom hem... Vad göra nu då??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar