torsdag 3 december 2009

Backstreet boys!!

Julbordet och aktiviteten var helt kanon!! Jättekul att nästan alla hade möjlighet att hänga på och ett stort plus till chefen som både hämtade mig hemma och skjutsade hem mig så jag kunde dricka 2 glas rött =). Nu kommer jag sova gott och jag har druckit så mycket vatten att jag kommer vakna både en och två ggr inatt.

Imorgon bär det av!!! Upp till Stockholm igen och nostalgikväll med Vivvi, Julia och BACKSTREET BOYS!! Biljetterna framtagna och mina skivor med så dom ska spelas i bilen upp!! Jag kommer åka mellan 2-3 nån gång och möta upp lillan på bilden och Julia =). Om jag ändå hade min t-shirt.. men den är nog hemma på landet.... Oh Vivvi lär ju vuxit i sin nu.. =) Jag har sett fram emot den här konserten så länge och nu går det lite för snabbt för att jag ska hinna greppa det.. Jag kanske till och med ska passa på när Lasse är borta imorgon och spela skivorna på min spelare på jobbet.... =) För att riktigt ladda.... Bra idé!!!

Nu ska jag se ifatt dagens paradise hotell och försöka sova!!! Och dricka mer vatten!!

Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar