torsdag 24 december 2009

God jul allesammans!!

Äntligen julafton!!
Jag har inte sovit så vidare bra här inne på soffan i Vivvis gamla rum, men igår kväll sov jag himla bra på syrrans nya soffa =). Vivvi fick sparka på mig när det var dags för dragningar och bingo! Men vi vann inget...
Nu på morgonen har vi varit hemma hos mamma & pappa och ätit lyxig frukost och nu ska vi snart ut på fotorunda i strålande sol och massvis med snö!!
13.30 är det dags för julbord och allt firande kommer igång =). Vi har ju såklart spanat på julklapparna och småätit på godiset som står framme...
Finns det någon bättre dag än denna???? =)
Imorse skulle jag lära mamma & pappa spotify.... Ja ni... Det var en historia i sej... Men nu har jag gjort en playlist med alla Vikingarnas låtar... =)
Nu verkar Vivvi vara färdis minkad så vi kan bege oss ut!!!!
Ha en toppendag allesammans!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar