måndag 7 december 2009

Måndag igen...

Summering av helgen, kanonbra! =) Jag gillar när det är nått på G hela tiden och det har knappt varit något lugnt denna helg. Helt i min smak! En perfekt blandning av familj, vänner, mys & fest! Dock är jag ju inte världens piggaste idag, fast jag sovit 8 timmar båda nätterna.
Idag ska jag göra lite småärenden efter jobbet, som systemet, Media markt tex. Alltså inget avancerat. Mamma har varit en gullegris och bakat en sockerkaka som jag har med till jobbet idag. Våra peppisar igår blev riktigt bra efter lite slit! Vivvi drog en jätterolig historia som jag lett åt hela natten =). När vi hade bakat igår såg vi på fredagens Idol och paradise hotell innan det var dags att skjutsa hem henne.
Efter all julmusik och peppisbak var jag i riktig julstämning!! Nu är det bara att hålla i och njuta av dom dagar det är kvar!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar