söndag 6 december 2009

Palace



















Camilla och jag hade himla trevligt igår, vi hamnade på en fest med blandad ålder, kan man väl uttrycka det.. Det var allt från 18 till 30... Men det var ju såklart lite underhållande, tex känns det väldigt pasé att man i panik springer iväg från festen för att gå till utestället enbart för att få en stämpel så man senare kan komma in där gratis. Men det var jättetrevligt på festen! Jag lyckades spilla rödvin över både Camilla & mig och golvet.. Missade som tur var lägenhetsinnehavarens vita matta!!
Det blev en tur till Palace (för festen låg i huset brevid) och jag kände mig som vanligt äldst.. Musiken är samma år in och år ut men folket blir bara yngre! Till och med 18 åringarna från festen kom in!! Vilket iofs var kul att hela festen var på samma ställe men ja.. Men vi dansade loss ändå!
Camilla tjatade från kl 11 att hon ville ha pizza, så kl 2 gav jag mig och hon fick som hon ville =). Mot Kungsgatan och en Hawaii + curry för mig och gyros med mild sås för henne =). Väldigt gott och lyxigt på natten. Sen fick jag tipset om en ny taxi av henne, taxi mini! 011-100150! När man åker med dom första gången får man ett vip kort som innebär att man har 20% rabatt. Väldigt bra! Så ett sånt skaffade jag mig och nu ska det väl bli lite billigare kan ja ju hoppas.
Idag har jag inte mycket planer, ska ner till Camilla och hämta min bil som jag ställde på gatan där och sen kanske Vivvi kommer hit och bakar pepparkakor med mig. Jag fick hem en deg igår som mamma gjort =). En väldigt stor deg! Så vill någon mer komma på peppismys är det bara att komma hit!
Filmen igår var riktigt rolig!! Lättsam och underhållande! Vivvi gjorde även upptäckten att i salong 5 finns det en knapp till höger om en som gör att man kan fälla sätena!!! Väldigt behagligt! Smörgåstårtan som mamma köpt var riktigt god! Även för mig som inte äter smörgåstårta! Vivvi & farmor kom fram till i bilen ut att jag nog inte gillar lager på lager mat, lasagne, tårta, smörgåstårta tex.
Nej, solen skiner ute så dags för frukost och promenad ner till Camilla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar