lördag 5 december 2009

Underbart!

Helt underbart... Vill se dom igen... Jag blev helt tagen (med risk för att låta fjompig, men det var faktiskt mina största idoler när jag var liten...) Dock har ju grabbarna åldrats en aning... AJ var tunnhårig med flint tex. Den enda som inte åldrats en dag är Brian =), han var fortfarande den här glada spralliga killen. Hovet kändes fullsatt och nästan varje liten stol satt det någon på och hos oss nere på parkett var det isande kallt ( i och med bara ett litet mellanlägg från isen och föttera, vilket resulterade i en riktigt varm dusch när jag kom hem!) och även där fullt med folk.
Jag har ju såklart försökt ta en massa bilder med min kameramobil och dom blir ju inte alls bra om inte både fotografen och objetet är helt still, vilket inte riktigt situationen var ikväll... Men jag gjorde mitt bästa..
Vivvi berättade ett minne hon hade från när hon var liten, och det är att jag och hon sitter och lyssnar på BSB och jag ska sjunga med i alla texter som Nick sjunger så Vivvi kunde lära sig när det var han som sjöng.. Det har jag helt förträngt, men låter som en grej vi kan ha roat oss med i uppväxten. Nick är ju såklart favvon, och det blev ju inte bättre när han slet av sig tröjan och visade sina tatueringar.........































Vivvi kommer ha betydligt mycket bättre bilder! I showen hade de gjort en parodi på 4 st filmer, de medverkade i en var och de hade bytt ut huvudpersonen mot de själva =). Den roligaste var med Brian som spelade i "Förtrollad".



Om möjligt är denna kopia värre än när jag filmade den Nick var med i, Matrix. Men ni får ju en ide om hur det såg ut =).
Det har varit en låååång dag och jag ska försöka sova lite.. Fick rapport efter konserten i hur det gick i Idol ikväll... Inte min favvofinal men helt ok.
Sov så gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar