lördag 16 januari 2010

Farmor 90 år!!

Idag ska hela släkten samlas för att fira ungdomen som fyllde 90 år i tisdags! Det blir av att åka ut till Fredgagården och njuta av en 3-rätters lunch. Jag ska dela min förrätt med syrran (toast skagen) och sen blir det halstrad gösfilé som serveras med smörfräst bladspenat & senapsötad vitvinsås och vitnougat parfait med björnbärskompott till efterrätt. En riktigt lyxlunch!

Jag har kommit på att jag saknar det här med att blogga... Jag gav det 2 veckors ledigt men nu kliar det i fingrarna att börja igen =). Men vi får väl se..
Annars händer det inte så mycket.. Eller på jobbet händer det en del som gör att jag får gråa hår och mina kära pojkar skulle nog bra gärna vilja byta bort mig för några dagar.. Men jag har bara mycket frågor och funderingar för tillfället..

Annars har träningen kommit igång! 3 pass har klarats av denna vecka och jag har gryyyym träningsvärk.. Men imorgon ska jag få in ett pass tänkte jag framåt eftermiddan =). Men nu i början vill man ju testa på alla nya pass och även gamla favoriter som bytt musik.

Nu måste jag skynda mig eftersom jag ska vara borta hos Vivvi om 10 minuter.... Ja ja.. tidsoptimist?? =)

Ha det bäst allesammans!

1 kommentar:

  1. ja det låter som en toppen bra ideé! kan köra varvet runt Europas shoppingstäder och sätta oss i skuld för all framtid :) haha Nej men en shoppinghelg tycker jag absolut att vi ska unna oss, London tycker jag vi satsar på så som vi sa.

    Ja, jag funderar på att göra en ny blogg om det kanske kan hjälpa. Fast problemet är att jag inte ens har lust att skapa en ny ...

    SvaraRadera