lördag 6 februari 2010

Lördagsmorgon...

Det innebär lyxfrukost framför tvn och idag bjöd den på gröt, macka, ägg och morotsjuice. Riktigt gott! Idag tog jag sovmorgon till 10 och har nu varit uppe och tvättat, bytt lakarn och småfixat lite innan det var dags att ta tag i dagen.
Äventyret som står på listan idag är att färga Vivvis hår rött... Aningen nervös över varför hon valt mig till det är nobla uppdraget. Men det ska säkert gå bra... Det ska blandas 2 olika färger och helst ska det väl bli jämt oxå.. Minns inte hon hur det var när vi skapade med färg ihop förra gången? "Whopps" " Oj då, det där ser ingen" Whoooops..."´.. Men det här ska säkert gå bra! ;)
I värsta fall har hela stan öppet med drop in salonger som kan fixa iordning håret... Återkommer med bilder tror jag.... Om jag överlevt.. ;)

Ikväll ska det firas!! Cicci är hemma och fyller 27 imorgon!! 27.... Känns rätt overkligt att jag ska klamra mig över den kanten om en månad.. Men det här ska i alla fall firas först med drink och vin hos Cicci ikväll innan det bär av till Bomull för buffé och party party!

Men först.... Önska mig lycka till hos Vivvi....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar