fredag 5 februari 2010

Lycka...

...är när någon underbar människa plogat ens parkeringsplats!!! Titta så underbart det ser ut!!











Annars är snöhögarna högre än min längd hemma hos mig för tillfället.. Vart ska man göra av all snö och vad händer när allt blir tö och ska smälta bort?? Det undrar jag... Men tänk vad roligt för alla barn och vilka snögrottor dom kan göra!! Jag minns en grotta jag gjorde som barn och den var det en rutchkana på sidan av från taket och ner..

Ikväll blir det spelkväll nere hos Sara & Victor och jag har med mig en liten överaskning:

Jag fick ångets över att se dessa stackars små liv kastas och lukta dåligt på måndag.. Så jag tog med dom hem och förhoppningsvis blir någon glad ikväll över dom! ;) Jag (ångestkvinnan nr 1) är i alla fall en av dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar